Оплата и доставка

Варіанти оплати:

  • При отриманні замовлення (у відділенні Нова пошта або пункті самовивозу).

  • Онлайн оплата (GooglePay, ApplePay, VISA/MasterCard).

  • Перерахування на розрахунковий рахунок (після підтвердження замовлення, наш менеджер надішле Вам наші реквізити).

Увага! Оплата замовлення за безготівковим розрахунком повинна бути зроблена Покупцем шляхом 100% авансового перерахування коштів на розрахунковий рахунок нашого інтернет-магазину протягом 2 робочих днів з дня підтвердження замовлення. Якщо кошти не надійшли на наш рахунок, ми маємо право анулювати замовлення.


Примітка:

Для товарів з категорії Сонцезахисні окуляри відправка здійснюється за умови мінімальної передоплати 20% від вартості 1 одиниці товару (мінімум 150 грн).

Для товарів з категорії Оправа, при замовленні від 2 одиниць, відправка здійснюється за умови мінімальної передоплати 20% від вартості товарів у замовленні.

Для товарів з категорії Для спорту та активного відпочинку, відправка здійснюється за умови мінімальної передоплати 20% від вартості товарів у замовленні.


Доставка по Україні

Нова пошта:

Доставка у відділення. Оплачує отримувач. Ознайомитися з ціною можна ТУТ. Ми відправляємо Ваш товар протягом 1-3 днів з моменту підтвердження замовлення. Доставка зазвичай займає не більше 3-х робочих днів. Вам прийде повідомлення з деталями. Під час отримання необхідно мати з собою паспорт або телефон з додатком Дія.

Увага! У відділенні Нової пошти посилка зберігається не більше 5 робочих днів, після цього зберігання стане платним або посилка буде відправлена назад до нас.

Кур'єром. Обов'язкова 100% передоплата. Ознайомитися з ціною можна ТУТ. Співробітники Нової пошти зв'яжуться з Вами щодо деталей і доставлять посилку за адресою, яку Ви вкажете і в зручний для Вас час.

Увага! Для підтвердження доставки Ви повинні бути на зв'язку за Вашим номером телефону. Якщо з будь-якої причини кур'єр не зміг з Вами зв'язатися і відповіді не буде протягом доби, замовлення буде анульовано.

Поштомат. Потрібно встановити мобільний додаток Нової пошти, щоб скористатися поштоматом. Оплатити отримання онлайн. Потім потрібно підійти до поштомата і підключитися до нього за допомогою Bluetooth. Система відкриє Вам потрібну комірку. Далі Ви закриваєте комірку.

Увага! Оплатити готівкою неможливо. Посилка зберігається тільки 3 дні. Якщо Ви її не заберете, вона буде перенаправлена до найближчого відділення.


Укрпошта:

Ваше замовлення буде відправлене протягом 1-3 днів з моменту підтвердження замовлення. Доставка займає від 3 до 7 робочих днів. Ознайомитися з ціною можна ТУТ. Під час отримання обов'язково мати з собою документ, що посвідчує Вашу особу.

Увага! Посилка зберігається безкоштовно протягом 5 днів, після цього кожен день зберігання стає платним. Послуга оплачується Вами додатково. Відправлення службою Укрпошта доступне лише для наступних варіантів оплати замовлення: Оплата на банківську картку і Оплата онлайн.


Самовивіз з магазину:

Адреси магазинів: м. Чернігів, проспект Миру 49, (ТЦ ЦУМ)


Доставка в Європу

Ми пропонуємо доставку в країни Європи за допомогою служби доставки Нова пошта. Відправка здійснюється по повній передоплаті. Після підтвердження оплати, Ваше замовлення буде відправлене протягом 1-3 робочих днів. В залежності від країни призначення, доставка займає від 7 до 14 робочих днів. Вартість доставки залежить від країни отримання, а також від ваги і об'єму замовлення, ознайомитися з адресами відділень та тарифами можна на офіційному сайті служби Нова пошта.

Після відправки ми надамо Вам номер для відстеження, щоб Ви могли контролювати місцезнаходження посилки на кожному етапі доставки.

Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, наші менеджери завжди готові проконсультувати Вас з усіх питань, пов'язаних із доставкою в Європу.


Порядок повернення товару належної якості

  1. Повернення можливе протягом 14 днів після отримання замовлення.
  2. Повернення в інтернет-магазин можливе за умови збереження товарного вигляду; споживчих властивостей; оригінальної заводської упаковки; етикетки, прикріпленої до товару ниткою з пломбою виробника; товарного чека (видаткова накладна, транспортна накладна).
  3. Повернення товару здійснюється за рахунок Покупця.
  4. При належній якості товару, інтернет-магазин повертає суму платежу за нього покупцеві. Віднімаються витрати магазину, пов'язані з доставкою товару Покупцеві.
  5. Повернення оформлюється після узгодження з менеджером інтернет-магазину.
icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp Whatsapp icon_email Написати на пошту icon_callback Зворотній зв`язок